
Med Unitek adgangsstyring ved I, hvornår medarbejdere, medlemmer, beboere eller besøgende træder ind ad døren, og hvornår de forlader bygningen igen. Unitek-systemet opsamler data på, hvilke kort der åbner hvilke døre og hvornår. Det er værdifuld, faktuel tidsregistrering, der kan bruges til forskellige formål, fordi data kan eksporteres til andre it-systemer.
Tidsregistreringen kan fx eksporteres til virksomhedens lønsystem og bruges til at registrere overarbejde. Dataene kan også spille ind i arbejdstidsregistrering. Registreringen kan også bruges til fremmødestatistik eller til at opkræve betaling på baggrund af brug.
Unitek-systemet eksporterer tidsregistreringen via API, xml-fil eller csv-fil, som kan læses af de fleste programmer fx Excel. Man kan endda bevare personidentifikation, som fx medarbejdernummer, initialer, personnummer, lejlighedsnummer, medlemsnummer mv., da adgangsregistreringer kan tilføjes ekstra person-stamdatafelter efter eget valg.

Sådan kommer du i gang
Overvejer du en Unitek-løsning? Unitek forhandles af mange el-installatører og sikringsvirksomheder fordelt over hele landet. Vi hjælper dig med at vælge en installatør, som matcher jeres behov, bygningstype og geografiske beliggenhed.
Udfyld formularen, så kontakter vi dig.
Du er også velkommen til at ringe på tlf. 86 61 44 22.