Kontorbygninger

Kontorbygninger er næsten som myretuer: Masser af medarbejdere, leverandører og gæster går ind og ud hver dag, måske er der flere virksomheder i samme bygning, men fælles kantine og mødelokaler. Samtidig stiger kravene til sikring af medarbejdere, oplysninger og materialer samt dokumentation af tilstedeværelse.

Særlige behov
i kontorbygninger

  • Beskytte medarbejdere, oplysninger og materialer
  • Dokumentere tilstedeværelse af medarbejdere, leverandører og gæster
  • En eller flere virksomheder i samme bygning med hver sin adgangsstyring
  • Booking af mødelokaler fx via Outlook
  • Styring af parkering
  • Betaling i kantine og automater


Nem adgang
– til de rigtige

Med Unitek adgangsstyring dørene er det nemt at styre adgangen til ethvert lokale, så kun autoriserede personer har adgang. Man opretter blot et nøglekort til hver medarbejder og angiver i systemet, hvilke områder personen skal have adgang til.

Hvis der er flere virksomheder i bygningen, kan man give hver virksomhed sig egen adgang til systemet, så de selv kan styre adgange og rettigheder og har adgang til statistik, belægningsgrad og dokumentation.

Unitek kan udvides med en lang række funktioner, som er smarte i en kontorbygning. Fx kan brugerne booke mødelokaler fx via Outlook. På den måde får en bruger adgang til lokalet, hvis vedkommende har booket det. Nøglekortet kan også sættes op, så det kan bruges som betaling i kantinen. En adgang kan udvides, så den også omfatter en nummerplade og dermed kan adgangen til parkering også styres med Unitek.  

Systemet kan naturligvis også integreres med alarm og overvågning. Lokalerne kan overvåges af tyverialarm, uden at medarbejdere skal gøre noget ekstra i deres dagligdag.

Unitek er skalerbart og kan bygges op dør for dør. Mange kontorbygninger starter med de ydre døre og bygger flere døre og funktioner på, efterhånden som behovet opstår.

Muligheder

Adgangskontrol

Styr og registrér, hvem der har adgang til bygninger og områder. Nemt og effektivt. 

Læs mere
Booking

Unitek kan administrere bookinger af fx mødelokaler, afhentning, sportsbaner eller aktiviteter. Brugeren kan låse op, få tændt lys og slået alarm fra i den bookede periode.

Læs mere
Energioptimering

Styr varme og lys, så det fx slukker, når den sidste forlader bygningen, når et lokale er tomt, når en booking udløber eller på bestemte tidspunkter.

Læs mere
Adgangsstatistik

Med Unitek har I overblik over, hvor mange der går ind og ud. Så ved I, fx hvor ofte eller hvornår et lokale bliver benyttet til brug for belastningsstatistik og planlægning af rengøring, bemanding, lokalebehov mv.

Læs mere

”Vi er en teknologisk virksomhed, så vi vil gerne have et system, der matchede vores profil. Fx at man også kan åbne døren med sin telefon eller smartwatch. Det betyder, at hvis man har glemt sit fysiske ID-kort, så kan man stadig komme ind.”

Rasmus Madsen, Team Leader,

Premises Facility
DEIF A/S

Læs case

Sådan kommer du i gang


Overvejer du en Unitek-løsning? Unitek forhandles af mange el-installatører og sikringsvirksomheder fordelt over hele landet. Vi hjælper dig med at vælge en installatør, som matcher jeres behov, bygningstype og geografiske beliggenhed.
 
Udfyld formularen, så kontakter vi dig.
Du er også velkommen til at ringe på tlf. 86 61 44 22.