Unitek
systemet

Med et adgangsstyringssystem fra Unitek kan du styre og registrére, hvem der har adgang til bygninger og områder. Nemt og effektivt.

Forestil dig, at du ikke længere skal bekymre dig om at udlevere, indsamle og erstatte nøgler, men i stedet kan styre, hvem der har adgang til hvad i bygningen med få klik på computeren. 

Unitek adgangskontrol gør det muligt at sikre bygningen med låste døre, mens det samtidig er nemt for bygningens brugere at komme ind og ud. Digital adgangskontrol er en stor fordel i bygninger, der har mange brugere, som skal komme uhindret ind og ud, samtidig med at bygningen er sikret for uvedkommende.

Leg med mulighederne i
Unitek systemet

Adgangsstyring er fundamentet. Oven på det kan I bygge en lang række funktioner, der gør det nemt at være bruger og sjovt at være bygningsadministrator.

Her kan du lege lidt med de muligheder du har for at udvide dit Unitek system.

Åbne muligheder

Adgangsstyring skal spille sammen med bygningens øvrige drift og gøre livet lettere for både brugere og administratorer. 

Unitek systemet kan sømløst integreres med alt fra medarbejderkartotek, vagtplaner, booking, kantinebetaling til alarm og styring af lys og varme.

Adgangskontrol

Styr og registrér, hvem der har adgang til bygninger og områder. Nemt og effektivt. 

Læs mere
Booking

Unitek kan administrere bookinger af fx mødelokaler, afhentning, sportsbaner eller aktiviteter. Brugeren kan låse op, få tændt lys og slået alarm fra i den bookede periode.

Læs mere
Alarm

Unitek kan styre alarmsystemet, så alarmen automatisk kobles til, når døren låses, når et område er tomt for mennesker eller manuelt på læseren.

Læs mere
Betaling

Unitek nøglekort og nøglebrikker kan bruges som betalingskort. Fx i kantine, vaskekælder eller drikkeautomat. Betalingen knyttes til fx lønsystem eller medlemsbetaling.

Læs mere
Parkering

I stedet for et adgangskort giver en scanning af nummerpladen adgang. Fx til parkeringspladser, havne eller genbrugspladser.

Læs mere
Tidsregistrering

Brug adgangsstyringssystemet til at registrere arbejdstid og fremmøde og send data direkte til lønsystem.

Læs mere
Energioptimering

Styr varme og lys, så det fx slukker, når den sidste forlader bygningen, når et lokale er tomt, når en booking udløber eller på bestemte tidspunkter.

Læs mere
Adgangsstatistik

Med Unitek har I overblik over, hvor mange der går ind og ud. Så ved I, fx hvor ofte eller hvornår et lokale bliver benyttet til brug for belastningsstatistik og planlægning af rengøring, bemanding, lokalebehov mv.

Læs mere
Sporbarhed og dokumentation

Sporing af hver åbning og forsøg på åbning af dør, som kan sammenkædes med videoovervågning. Værdifuldt i efterforskning eller til at løse tvister om, hvornår personer har været til stede.

Læs mere

Hvorfor vælge Unitek?

Langsigtet

En Unitek-løsning bliver ikke slidt op eller forældet. Hardwaren fungerer mindst 20 år og kan blot softwareopdateres til nye teknologier og behov. Uniteks software er altid 100% bagud-kompatibelt. 

Driftssikkert

Systemet er opbygget, så dørene kan åbne og låse, selv hvis strømmen eller internetforbindelsen går. Hvis der er problemer med én dør, påvirker det heller ikke andre døre.

Skalérbart

Uniteks teknologi og økonomiske model fungerer på både én og på flere tusind døre. Derfor er det en god løsning til både små og store bygninger – og organisationer, der vokser og udvider.

Udvidelser

Unitek kan udvides med en lang række funktioner til den øvrige drift af bygningen, så det bliver nemmere at være bruger og sjovere at være bygningsadministrator.