Support

På supportsiderne findes forskellig form for hjælp til installation og vedligehold af et UniLock System 10 adgangskontrol system. Inden der tages kontakt til leverandøren, anbefales det først at kigge på disse sider, da svaret i mange tilfælde kan findes her.

Svar på de mest almindelige spørgsmål kan findes under menupunktet "FAQ".

Sker det, at svaret på spørgsmålet eller problemet ikke kan findes her, kontakt da leverandøren, der så i langt de fleste tilfælde kan hjælpe. Support, UniLock adgangskontrol, Unitek

Unitek gør alt hvad vi kan for at rette de fejl og mangler der evt. måtte være i programmet. Skulle det alligevel ske, at der opdages en fejl indberettes den til leverandøren. For at vi skal have en mulighed for at rette en evt. fejl, skal fejlen være reproducerbar ligesom fejl der fx kun optræder på bestemte maskiner ofte vil være svære at finde. Hvis der opdages en fejl, medsend da oplysninger om fx:

Styresystem
Servicepack
Processor og hastighed
RAM

TeamViewer
I nogle tilfælde kan det være en stor hjælp at have fjernsupport programmet TeamViewer kørende i forbindelse med support.

Download og kør TeamViewer 15 Quick Support
<body> <br> Nedenstående tekst vises, hvis din browser ikke understøtter frames.<br> <br> Disse link er fra menuen fra den frame, som du ikke kan se:<br> <a href="/produkter/faq.html">FAQ</a><br> <a href="/produkter/licensfil.html">Licens</a><br> </body>